Overige reparaties

Heeft u een reparatie en kunt u dat niet op de site vinden? Bijvoorbeeld een ander type of model of sterker nog, een heel ander product van een ander merk ? Een Tablet bijvoorbeeld. Door u aandachtig te kunnen helpen wordt er verzocht voor uw reparatie het contactformulier / offerteformulier invullen en op te sturen. Bij ons hoef je niet lang te wachten voor een antwoord op je vraag met betrekking tot een reparatie of een ander dienst. Re-Pear reageert vaak binnen 60 minuten, maar altijd binnen 24 uur. Door gebruik te maken van onze formulier met betrekking tot uw reparatie verzoeken wij u vriendelijk om de formulier zo compleet mogelijk in te vullen. zo kunnen wij u sneller ten dienst staan. 

Eenmaal uw reparatie van uw smartphone, tablet of smartwatch ingediend? Ook dan kunt u gerust achterover zitten en de zorg overdragen aan onze gespecialiseerde Re-Pear reparateurs om uw defect op te sporen en te verhelpen. 

Voor vragen kunt u gebruik maken van de contacten formulier of bel ons direct op om snel achter het antwoord te komen.

Reparatie product
U kunt het product zonder afspraak langsbrengen en/of inleveren bij onze vestiging. 

Reparatie Opsturen
Ben je niet in de gelegenheid om het product langs te brengen? Geen probleem, dan kan je het product ook opsturen, maak dan gebruik van het Re-Pear formulier, klik hier.

Reparatietijd:
Nadat wij uw toestel ter reparatie hebben ontvangen zal Re-Pear een specialist aan u toestel aanwijzen. Deze specialisten hebben de verantwoording om uw reparatie keurig en netjes door het reparatieproces te laten voortgaan. 

*Mochten de benodigdheden op voorraad liggen, dan zullen onze specialisten uw toestel binnen 24 uur gerepareerd retour sturen. 

Verzending
Re-Pear vestigingen zijn een speciaal postNL punt voor het ontvangen en opsturen van uw reparatie(s) en toestellen. Hierdoor hebben kunnen wij uw toestel sneller het proces laten voltooien zodat uw toestel gerepareerd voor uw deur kan staan!